Friday, May 17, 2013

Snygg

Ja så har det då blivit dags för årets andra A-tävling. Den har liksom kommit lite smygande för mig. Haft annat i tankarna och så har andra sträckor än just halvmaran går mycket bättre. Sen så kanske det är de jobbigaste distansen efter 5000m. 5000m är som ett 3000m lopp men två kilometer till och halvmaran som ett 10k lopp pluss ett till och lite extra. Sitter och är lite små nervös, hoppas på en bra tid men vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig. Gick ju inte riktigt som tänkt i Berlin. Iof var det inte riktigt min dag då så jag får istället luta mig tillbaka på mina andra lyckade insatser i år. Men oavsett hur det går resultatmässigt så kommer jag idag försöka bli nöjd bara jag gjort mitt bästa för dagen. Annars kan jag iof nöja mig med att vara snyggast.

Nu blir det lite pepp från förra året då jag var åskådare och knåpade ihop detta.

No comments:

Post a Comment