Thursday, April 5, 2012

Lite blandat gojs

Mycket träning, lite tid för annat. Det är ungefär så man kan sammanfatta min tid just nu. De tre första månaderna på året har flutit förbi ganska olikt första kvartalet något av mina andra levnadsår. Det har nämligen avverkats mil och åter mil i löpningens tecken. Inte mindre än c:a 166 mil, det kan man jämföra med 2011 då 91 mil hade nedtecknats i protokollet och året innan det 59. tre hårda månader med snitt över 50 mil alltså. Det har slitit på både huvud och kropp. För det mesta på ett tillfredsställande sätt. Ingen sjukdom eller skada än, peppar peppar. En månad kvar av hårdträning innan det skall lättas upp inför stundande SM i SM.

Nu blir det avgång från den stressiga huvudstaden mot Norge för att samla lite höjdmeter och sedan lite semester i Götet. Gött är bara förnamnet.

Här kommer lite bilder från den senaste tiden:

Var på Yasuragi med jobbet, not my cup of tea, tacka vetja bastu och en öl :)

Det här huvudtrasslet höll jag på att bli tokig på, tillslut lyckades jag :)

I början av ett fantastisk långpass i Göteborg (start 05:30)

I slutet av ett fantastisk långpass i Göteborg.

Bildbevis på världens snyggaste skor.

Mera bevis, snabba är dem också :)

För min känsliga mage, kaffe utan garvsyra.

Alkoholfri öl, min återhämtning. Denna tyska blandning var lite speciell.

No comments:

Post a Comment